WAGON SPECJALNY TYPU 408S

WAGON SPECJALNY TYPU 408S Zobacz większe

Wagon 408S stosowany głównie do przewozu cementu i materiałów sypkich

· Szerokość toru 1435mm
· Masa własna 25,5T
· Ładowność 47,5T
· Ładowność ze zderzakami 14 040mm
· Długość podwozia 12 800mm
· Największa szerokość wagonu 3100mm
· Najw. Wysokość wagonu 4224mm
· Ilość zbiorników 4
· Średnica zbiornika 3100mm
· Pojemność zbiornika 12,5m3/50m3
· Nadciśnienie i czas opróżniania 2,8atn-35minut
· Napełnianie grawitacyjne- górą
· Przeznaczenie wagonu do przewozu cementu lub mater. Sypkich
· Tup wózka 1Xta/B
· Średnica okręgu tocznego 920mm
· Maźnice toczne z łożyskami NJ+NJP 120x240x80mm
· Średnica i dł. Czopa osi 120x179mm
· Hamulec zespolony Knorr z zaw. Rozrządczym KE-1aS1
· Średnica cylindra 14”
· Nastawiacz klocka hamulcowego SAB DRV 2-600
· Naj prędkość jazdy 100km/h
· Naj. Promień łuku toru 75m
· Sprzęg śrubowy
· Zderzaki tulejowe ze sprężynami pierścieniowymi 75mm-tarcza ф500
· Usprężynowanie resory 8 piórowe długość 1200mm
· Konstrukcję wykonało ZBK „Świdnica”
· Rok wykonania konstrukcji 1969

Brak komentarzy

Napisz opinię

WAGON SPECJALNY TYPU 408S

WAGON SPECJALNY TYPU 408S

Wagon 408S stosowany głównie do przewozu cementu i materiałów sypkich

Napisz opinię