WAGON SPECJALNY TYPU 206S

WAGON SPECJALNY TYPU 206S Zobacz większe

Wagon 206S stosowany do przewozów materiałów sypkich

· Seria P.K.P. : Rch
· Szerokość toru: 1435 mm (wagon przestawny na tor 1524mm)
· Ciężar własny wagonu: 14,1 T
· Ładowność: 27,0 T ; 23,0 T
· Długość wagonu ze zderzakami: 12340 mm
· Długość podwozia: 11100 mm
· Szerokość wagonu: 3100 mm
· Wysokość wagonu od główki szyny: 4250 mm
· Pojemność użytkowa zbiorników: 3 x 14 = 42 m3
· Średnica zbiorników: 3100 mm
· Odległość między osiami otw. Wyspow. : 3200 mm
· Napełnianie: grawitacyjnie
· Opróżnianie: aeracyjnie
· Ciśnienie robocze zbiorników: 2,8 atn
· Przeznaczenie wagonu: do przewozu materiałów sypkich
· Ciężar usypowy ładunku: 0,2 ÷ 0,8 T/m3
· Maźnice: z łożyskami tocznymi NJ + NJP 120x240x80
· Średnica okręgu tocznego kół: 1000 mm
· Średnica i długość czopa osi: ф120/179 mm
· Hamulec zespolony: Oerlikon z zaw. Rozrz. Est3e
· Średnica cylindra hamulcowego: 12’’
· Nastawiacz klocków hamulcowych: SAB
· Hamulec ręczny: postojowy, pokrętło na ostojnicy
· Największa prędkość wagonu: 100 km/h (eksploatacyjna)
· Najmniejszy promień łuku toru: 75 m
· Skrajna: UIC
· Sprzęg: Śrubowy, nienawskrośny
· Zderzaki: tulejowe, ze spręż. Pierścieniowymi lub amortyz. Gumowymi 35T/75mm
· Resory: 8-piórowe dług. 1200 mm
· Rok wykonania konstrukcji: 1965
· Wykonawca konstrukcji: Z.B.K. >ZASTAL<

Brak komentarzy

Napisz opinię

WAGON SPECJALNY TYPU 206S

WAGON SPECJALNY TYPU 206S

Wagon 206S stosowany do przewozów materiałów sypkich

Napisz opinię